Update

Hej, förlåt om jag verkar som död för er. Har varit tomt med uppdatering de senaste två veckorna typ? Men det är för att jag inte har så mycket att skriva. Gör inte så mycket mer än jobbar, kollar på teve och sover. Väldigt trist. Men får klirr i kassan iaf. Alltid nått!

Just nu är jag ensam hemma, familjen har dragit på semester i två veckor utomlands. Det är tråkigt att vara helt själv nu när jag inte är van vid det. Känns ovant att helt plötsligt laga sig egen mat. Igår var första dagen själv och det gick lite utav helvete, åt lite och dåligt under dagen så det slutade med att jag krubba i mig ganska många kakor, lite glass och chips på kvällen. Jaja. Skyller på att det var för att jag åt så dåligt under dagen. Dagen idag har iaf varit rättså bra matmässigt, ganska mycket mat men inget direkt onyttigt :) Men nu ska jag gå och lägga mig, klockan är halv nio och det betyder sängsdags för mig! Så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback