Sjukling

Hej, jag är sjuk IGEN. Jag blir galen. Hela den här veckan har jag varit hemma från jobbet på grund av att jag har haft lite feber (ca 37,7-38,0 grader), haft lite huvudvärk samt varit extremt trött. Imorn tänker jag gå till jobbet fast jag har feber, slutar ett på fredagar och jag har lite flextid så jag kan gå redan vid elva om det skulle vara så. Men är så trött på att vara sjuk alltså!!! Tredje gången på typ 2 månader? Stört segt. Har ätit jättemycket nu när jag har varit sjuk också, mat och kakor. I mängder. Tror jag väger drygt 64 kg nu, jag som vägde 61 för en vecka sen. Himla härligt detta alltså. Jag som trodde att jag började få koll på maten men icke, tillbaka på ruta ett. Eller just nu har jag hoppat tillbaka till ruta noll faktiskt, ruta ett kommer jag till om jag tar tag i mig själv och äter bättre och på bestämda tider. För denna vecka har varit helt kaotiskt, inga regelbundna tider med maten här inte. Verkligen inte...

Kommentarer
Postat av: Isa

Du har helt rätt; att se sund ut och att vara sund är långt ifrån samma sak men jag insåg aldrig hur långt du trillat tillbaka när jag skickade kommentaren. Det insåg jag först då det blev mer läsning i din blogg och ärligt talat tyckte jag inte att det var så där superstor skillnad mellan bilderna, låren lite kanske... Jag trodde att det gick bra för dig? Ett tag kämpade du ju som bara den, vad var det som fick dig att trilla tillbaka till hetsätningarna? :/

Du är inte tillbaka på ruta noll! Du har gjort ett försök, hamnat i en liten svacka och behöver hitta vägen tillbaka och du väger fortfarande 3kg mindre än när du började. Visa hetsätningarna vad du går för, det ska jag också göra! :)

2012-07-13 @ 01:30:20
URL: http://uppfyllaendrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback