Känn dig välkommen

Hej! Välkommen till min nya blogg! Jag heter My, eller ja, egentligen inte men eftersom det här är en anonym blogg kan du kalla mig det i alla fall! Jag hade inte tänkt skriva ett så jättelångt "välkommsinlägg" direkt, även om jag kanske borde. Men kan säga så här: denna blogg kommer handla om mina tankar om lite allt möjligt men mest om mat och ångest skulle jag tro eftersom det är dem tankar som tar upp en stor del av min hjärna. Har haft flera bloggar tidigare men den senaste var http://onmywaybackfromhell.blogg.se . Läs gärna lite i den för att bilda er en uppfattning om vem jag är:) Men kan tilläga att det är en blogg under det år jag försökte bli fri från min ätstörningar, den har dock tagit sig tillbaka i mitt liv och jag mår kasst just nu. Tänker ofta tillbaka på den tiden förra året jag faktiskt mådde bra och maten inte kontrollerade mitt liv alls lika hårt som den gör nu. Vill så gärna tillbaka till den där tiden, och tro mig, har försökt. Jag har försökt så in i helvete men det går bara inte!


Blir ett litet abrupt slut nu känner jag men tänkte att jag kan berätta lite kort om mig och vad jag håller på med i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback