Hej tjockisångest

Hallå hallå. Här är bilderna jag tänkte ladda upp igår kväll. De två första är bilder på mina proteinpulver samt olika piller jag tar. Kom dock på att jag glömde en, så har fem sortes piller jag tar. Den tredje är en bild på mig, purfärsk, eller ganska i alla fall, i måndags är den tagen. O den sista är en bild på mig vid studenten! Klicka på denna länk om ni vill se en bild från i maj förra året på hur jag då såg ut i samma träningsbyxor... http://onmywaybackfromhell.blogg.se/category/bilder-pa-mig.html. Jag typ gråter när jag kollar på gamla bilder på mig. Vad fin jag faktiskt var. Nu är jag så fruktansvärt ful och äckligt fet så att det finns inte.


    

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag vet inte riktigt hur jag hamnade här. Men jag vill bara skriva att du inte alls är fet och ful. Jag förstår hur du känner för jag har själv gjort det för många många år sedan. Försök att bli vän med din kropp istället tillsammans kan ni bli ett fantastiskt team. Ville bara säga det. Kram

2012-03-05 @ 10:49:46
URL: http://matverkstan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback