En något sånär pesentation

Hej, jag tänkte att nu drar jag en lite kort presentation om mig så ni får en bild av mig.

Jag heter alltså My och jag bor i Linköping. Egentligen kommer jag från Stockholm men jag har spenderat mitt liv här sedan i höstas och det lär jag fortsätta med i åtminstone 4½ år till. Jag pluggar alltså vid Linköpings Tekniska Högskola, program tänker jag inte gå in närmare på eftersom detta faktiskt är en anonym blogg:)

Jag är 19 år så jag kommer alltså direkt från gymnasiet. Visste inte vad jag ville göra efter gymnasiet, men en sak var jag i alla fall säker på, jag ville inte va kvar i Stockholm. Så då hamna jag här. På en utbildning som jag hitills har trivts bra på!

Jag flytta alltså hemifrån i somras/höstas. Det har gått både bra och dåligt kan man säga. Det mesta har gått bra tycker jag förutom maten. Sen jag flyttade och bor så gott som ensam (bor i korridor, alltså jag har ett rum och så delar jag kök och allrum med sju pers till) har mina matproblem eskalerat. I med att jag är ganska mycket ensam när jag är hemma så måste jag kämpa stenhårt för att inte stoppa i mig något. Det går väl rättså dåligt skulle jag säga. Det finns lixom ingen gräns för hur mycket jag kan äta när jag är själv. Bara maler och maler in i munnen. Det kan man inte göra när man är med någon. Så det är väl därför jag har blivit så jäkla tjock, jag är för mycket ensam och då gör jag inget annat än äter.

Okej, det kanske inte blev någon vidare bra presentation men fick ut lite om mig i alla fall. Alla gånger jag har startat en blogg (vilket är några gånger) har jag haft svårt att skriva en text om mig själv. Så ni får väl lära känna mig på vägen helt enkelt! Eller fråga frågor om det är något ni vill veta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att du har börjat blogga igen! Jag följde din förra blogg.



Jag känner igen mig i det du skriver. Jag flyttade också till Linköping för att studera i höstas och jäklar, det finns verkligen ingen gräns för hur mycket det går att stoppa i sig på en dag när man bor ensam. Varenda kväll tänker jag "det här var fan sista dagen jag var onyttig, imorgon ska jag bli nyttig och börja få bort fettet" och det nya nyttiga livet håller i sig några dagar liksom...



Jag måste ändra mig nu! Sommaren närmar ju sig med stormsteg och då kommer det inte att va möjligt att klä sig i massa kläder.

2012-02-28 @ 22:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback