Ångesten från helvetet

I våras/somras vägde jag ungefär 53-54 kg. Idag väger jag närmre 70 kg, senast jag vägde mig var det 67 och det var kanske två månader sen. Det käns rent ut sagt som ett helvete. Kollar på mig själv i spegeln och bang, ångesten river sönder mig. Har inte kunnat använda jeans de senaste veckorna eftersom de enda som jag kom i sprack en dag, så nu har jag inga jeans alls. Alla andra kläder sitter jäkligt tajt de med. Jag blir påmind av alla extra kilon varenda dag. Ändå har jag så jäkla svårt att gå ner i vikt. Det kan gå bra någon vecka/några dagar. Men sen skiter sig allt. Äter konstant i några dagar. Sedan börjar jag äta nyttigare igen men sen äter jag konstant igen i några dagar. O så håller det på. Vikten går lite ner och sen lite mer upp, lite ner och sen ännu lite mer upp. 70 kg. Jag kan knappt greppa det själv. Sån jävla fetångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback