Woho!

Vet ni vad jag gjorde igår?! Jag var sötsugen efter middagen så jag gjorde en kopp te och tog en näve pepparkakor (dem som jag bakade hem-hemma i helgen). Innerst inne visste jag att det var början till en överätning, ofta jag skulle nöja mig med en näve pepparkakokor. Det har ju inte hänt på flera veckor lixom?
 
Så när jag hade ätit upp pepparkakorna satt jag som på nålar och bara väntade på att det där suget efter mat eller godis skulle komma. Suget som är så stort att man inte kan tänka på något annat än hur gott det skulle smaka med xxx så man blir helt enkelt "tvungen" att äta det där man är sugen på och sen är allt i gång. Men det där ohyggliga suget kom aldrig. Visst, lite sugen på mer pepparkakor blev jag, men det lixom stannade där och det var faktiskt fullt kontrollerbart. Så jävla glad!
 
Sen att jag var nära på att överäta senare på kvällen när jag försökte sova är en annan sak, som tur var gjorde jag det aldrig. Låg och lyssnade på ljudbok till efter tolv på natten och sen lyckades jag faktikst sova.
 
O nu: plugga... Pluggade faktiskt i 2 h igår, nöjd tjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback