wiho!

Jag har tränat idag! Så jäkla grym. Körde programmet på DVD:n jag fick med i nån tidning för nått halvår sen. Gick bättre idag, höll bara på att svimma kändes det som. But hey, det är bättre än att känna att man håller på att dö iaf!
 
Ska hoppa in i duschen och sen käka litte. Sen får jag väl börja tänka på att gå och lägga mig. Har en tenta imorn, har inte pluggat. Ska kolla igenom det lite imorn förmiddag för den går inte förens på eftermiddagen. Men så går det när man inte pluggar, då får man sitta i tentasalen och känna att man är ganska så rättså värdelös för man inte kan någonting. Kanske att man pluggar till nästa gång den tentan går så man slipper känna sig så dålig?

Kommentarer
Postat av: N

Tolkar det som ett ja^^ Tack!

Kram!

2012-12-18 @ 09:12:25
URL: http://uppfyllaendrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback