Tjackis?

Sitter här och läser bloggar, dags och plugga nu istället kanske?
Överåt igår igen, blev väl en 200 g choklad, 10 kakor, lite bullar och en del annat "smått och gott". Hurrey... Tycker att jag har blivit större men eftersom jag inte äger någon våg vet jag inte om det är sant eller bara ren inbillning. Men jag tror verkligen det. O det stör mig. Rädslan över att inte komma i mina jeans alltså, den är inte nådig! Så därför borde jag "skärpa" till mig lite nu medan det ännu inte är försent, som om det vore så enkelt dock...
 
Men nu ska jag plugga. Tenta på måndag och på fredag! Ska köra hårt, kom igen nu!

Kommentarer
Postat av: N

Jag överreagerade nog litet av hennes kommentar. Tycker fortfarande att hon borde tagit mina pengar och hållt tyst men...

2012-12-14 @ 10:26:12
URL: http://uppfyllaendrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback