Tidig lördagsmorgon

God morgon! Vaknade redan kl 07 idag. Segt! Försökte somna om men det gick inte så efter ett tag gav jag upp och gick och kokade mig en portion havregrynsgröt med saffran i. Nomnom. Nu ska jag kolla på torsdagens avsnitt av Aldrig mera fet, sen blir det Julkalendern på teve men sen blir det till att masa sig upp tror jag. Göra mig i ordning. Packa lite. Sen är det ridning. Sen fort hem igen. Packa det sista och sen bege sig mot stationen. Lär blir ganska dålig uppdatering medans jag är hemma, men är tillbaka i januari om det  blir så, okej?
 
Så om jag inte bloggar innan måndag vill jag hälsa er en GOD JUL, och försök att njuta av att äta god mat. O umgås mycket med vänner och familj och bara ha det bra!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

GOD JUL! :)

2012-12-23 @ 16:03:09
URL: http://simpleway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback