Snickelisnack

Hej hej! Usch, idag var jag lat. Först skippa jag en lektion 8-10 och sen den 13-15... Men gick på föreläsningen 10-12 i alla fall, alltid något...
 
Borde plugga lite nu, har snart tentor och har inte öppnat böckerna på, fyra veckor? Så jävla dåligt. Aja. Hoppas på att jag klarar åtminstone en tenta av tre i jul!! Annars kommer jag bli jättebesviken och arg. Men får se om jag orkar, är trött. Men har börjat somna lite tidigare nu iaf! Inte efter två på natten iaf, utan snarare vid ett. Framsteg! Har inte överätit om kvällarna heller sedan i torsdags så det är nog därför jag har lyckats somna i en lite mer rimlig tid. Man "vaknar" ju till rätt mycket av att äta och sen kräkas måste jag säga.
 
Senare idag ska jag kanske till stallet och rida, jag har ju varit borta någon gång för flera veckor sen från ridningen och då får man rida igen. Så om jag får plats i en grupp ikväll ska jag rida :) Skulle vara roligt eftersom jag inte red i helgen eftersom jag var hem-hemma. Fast det var teori i lördags så skulle ändå inte fått ridit ;) Men den gruppen jag i såna fall ska vara med i ikväll har kommit lite längre än vad vi har gjort, lite läskigt med tanke på att jag redan är lite efter alla andra i min vanliga grupp? Men det ska nog gå bra. Pinsamt dock om alla andra är klara med sina hästar och jag är den enda som inte är klar, haha. Jaja.
 
Idag snöar det som tusan här i Linköping. Var inte alls kul att cykla till skolan i förmiddags, fick en massa snö rakt i ansiktet, mysigt ... Samma sak när jag var på väg hem. FYYY!! Men mysigt med snö! Har ni också snö?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback