Snart så...

Hej hej, tenta imorn! Kommer vara jättenervös. Mentror att jag kommer klara den iaf. Idag ska jag plugga in det sista och sen ska jag börja packa och ev städa. Ska ju inte åka hem förens lördag eftermiddag/kväll men vill inte göra allt i sista minuten, blir så stressigt då. Imorn ska jag kanske luncha med några kompisar på stan efter tentan, försöker dra ihop ett gäng. Trodde det skulle bli fest men det blir det nog inte. Gör faktiskt inte mig någonting, ska ju upp och rida på lördag och har mått sjukt dåligt dagen efter de senaste gångerna jag har festat. Iaf  i några timmar, sen helt plötsligt mår jag bra igen. Jättekonstigt!
 
O nyår... Jag undrar om jag kommer festa då. Är så jävla dålig på att hålla kontaken med mina gamla kompisar. Har varken träffat eller prata med någon via sms sen i somras. Känns pinsamt att helt plötsligt höra av sig och vilja fira nyår tsm? Aja. Orkar inte oroa mig för det just nu. Känns som det kankse löser sig ändå. O gör det inte det så gör det inte det. Då får det väl fan vara då.
 
Jag undrar om mina dagar som festprisse är över på tal om fest? Förra året blev det en lång period där jag festade en gång i veckan. Det var ganska slitsamt. Sen i april slutade jag vara "festberoende". Den här terminen har jag festat kanske 5 gånger. Max. Men jag älskar känslan av att vakna en helg, utan väckarklocka och må bra. Inte vakna med illamående, skakiga muskler samt känslan av att man har ett sandpapper i munnen. Bara ligga kvar i sängen en liten stund. O sen gå upp utan att hela världen snurrar runt en.  Åh! Låter fan som en gammal tant, hehe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback