Så jävla nöjd tjej!

 Yes! Igår tränade jag för första gången på 2 månader! Värsta bra! Höll dock på att dö... Borde verkligen försöka få upp min kondition lite!
 
Har ju haft träningskort och kört en del gruppträning men det gick ut igår. O jag kommer inte köpa ett nytt med tanke på hur sällan jag faktiskt var där. Kollade min träningsstatisk och hade varit där 57 gånger på 14 månader. Var mer än vad jag trodde men det blir inte särskilt lönsamt att träna där om varje pass kostar mig 70 kr lixom :p Så nu blire hemma-träning om jag ska träna! Som jag körde igår. Har en träninngsdvd med ett 45 min träningspass som jag fick med i någon tidning jag köpte i våras. O jobbigt var det. Trodde inte jag skulle orka mig igenom det men det gjorde jag. Med nöd och näppe! Efteråt kände jag mig nöjd. Duschade, borstade tänderna, kröp ner under täcket och läste en kvart, lyssnade på ljudbok ca 30 min och sen sussade jag. Somnade vid halv tolv tror jag! Typ andra gången jag somnar så "tidigt" på över en månad! Så jäkla skönt. Tror att en av anledningarna till att jag har somnat så sent den senaste månaden är för att jag har suttit så mycket stilla hela dagarna. Det är lättare att somna om man har rört på sig under dagen så att man är både psykiskt och fysiskt trött när man ska sova. Den senaste tiden har jag bara varit psykiskt trött och inte så mycket fysiskt.Så nu ska jag försöka röra på mig mer! Försöka försöka försöka.
 
Som en bonus överåt/spydde jag inte igår kväll för jag hade fullt upp med att träna, wiho!

Kommentarer
Postat av: N

Ville du läsa min skyddade blogg? Gav jag dig lösen dit? :)

2012-12-15 @ 19:12:29
URL: http://uppfyllaendrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback