Överätningar

Stor överätning både torsdag och fredag, faktiskt hets nu när jag tänker efter på saken om man nu ska kategorisera.
 
Åt väl en 3 bullar, många kakor, 1 dammsugare, 1 bit toscakaka och 200 g choklad i torsdags, säkert mer men det är vad jag kommer på nu.
 
I fredags blev det typ samma men ½ l glass istället för chokladen.
 
Igår - ingen överätning/hets, och hitills inte idag heller! Nice. Har pluggat idag, tentavecka... Har kanske två lektioner under nästa vecka så det blir till att sitta mycket ensam och kötta. Får hoppas att det går bra. Vill klara en tenta iaf nu, av tre. Så har inte så höga mål precis, men med tanke på att jag inte har pluggat nått hemma under denna period får jag nog vara glad om jag ens tar den jag vill klara....
 
Nu ska jag fortsätta plugga lite och sen blire Solsidan och Beck. Ska försöka somna lite tidigare ikväll än vad jag har gjort de senaste dagarna, har blivit vid ett. För sent med tanke på att jag ska försöka gå upp vid åtta som jag brukar när det är tenta p! Men det blir nog vid nio, iaf imorn. Om jag sover för lite kommer jag ändå inte orkar plugga lixom!

Hoppas er helg har varit bra! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner igen mig... det känns som att det enda jag har gjort i helgen är överätit och överätit. Jag har inte träffat någon människa sedan i onsdags och direkt jag är ensam äter, äter och äter jag... Från och med imorgon ska jag visa mig själv att jag kan hålla mig från allt ensamt (jag får äta onyttigt om jag umgås med någon annan) onyttigt ätande i 2 veckor! det måste gå trots att det känns omöjligt.
Hoppas det går bra under din tentavecka!

2012-12-09 @ 22:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback