Onsdag

Alltså ärligt talat, jag var borta totalt i 4 h och 50 m igår för att rida i 50 min igår? Tog bussen för det var så dåligt väder och sån jävla tid det tog!! Usch vad jag hatar att åka buss, iaf när man behöver byta så man måste oroa sig för att inte hinna med den andra bussen osv.
 
När jag kom hem från ridingen höll mina fötter på att dö. Jag var seriöst orolig för att de skulle få men för livet men de verkar ha klarat sig. Duschade jättelänge i supervarmt vatten och då äntligen tinade dem.
 
Idag hade jag bara en föreläsning 13-15 som jag tänkte gå på, men eftersom det har snöat hela dagen var det för mycket snö på vägen för att man skulle kunna cykla. Kom ungefär 30 m innan jag gav upp och gick tillbaka... Inte kunde jag gå till skolan heller för jag fick jätteont i knäet igår kväll efter ridningen :(
 
Förresten, red ponny igår. Hahah. Jag är 1,68 m så jag kände mig ganska löjlig. Tur att den iaf var en stor ponny, 148 cm, var nära att få en som inte ens var 140.... Mina ben hade väl släpat i marken om jag hade fått den andra, hehe.
 
Nu är klockan redan halv fyra och borde plugga... Åh, har inte pluggat på fyra veckor typ? Jisses när hände detta senast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback