Hej

För några veckor sen somnade jag tidigast 02:00 varje natt. Nu har jag somnat vid 23 i flera dagar. Kan det vara för att jag har börjat träna och få ett annat typ av lugn på kvällen? I såna fall, varför gjorde jag inte det tidigare?
 
Jag skrev aldrig tentan igår... Orkade/ville verkligen inte. Pluggade lite till min tenta på fredag istället. Kändes mer värt lixom. Idag är planen att plugga och sen ska jag rida igen ikväll :) Planderade att cykla dit, har behövt ta bussen de senaste gångerna eftersom det har varit en massa snö i vägen ;) men såklart har det blivit minusgrader igen ._. Har ju varit plus i flera dagar nu så varför kunde det inte vara plus idag med och sen minus?! Dumma väder.
 
Men nu: pluggilugg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback