Tick tack tick tack...

Hellu :) Träningen gick bra, var ny koreogrofi men det gick ändå förvånansvärt bra så jag är nöjd. Sen kolla jag på Du är vad du äter och åt kvällsfika, blev ganska mycket mat. Det blev proteinpudding på 0,70 dl proteinpulver, lite nötter plus blåbär som topping på det, en knäckemacka med philadelfia och kalkon samt en pytte pyttelitet äpple med lite jordnötssmör. Och så en stor kopp te på det! Men jag har bara ätit tre gånger idag så det känns bra att jag tog ganska mycket nu på kvällen!
 
Har lite ångest och känner mig lite stressad för trots jag slutade klockan tolv idag har jag knappt hunnit plugga nått? En timme har jag suttit, vet inte vart tiden tog vägen alltså! Borde verkligen köttat programmering med tanke på att jag har både föreläsning, lektion och labb i programmering imorn!! Herre. Får försöka ta igen imorn. Försökte även ladda ner lite program så man kan programmera hemifrån men lyckades inte ladda ner det, blev nått knas ._. Så irriterande!
 
Men nu ska jag duscha, ciao ciao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback