Mat mat!

Åh vad jag är hungrig, har inte ätit sedan frukost vilket jag åt vid halv tio imorse. Ska äta strax iaf, väntar bara på att grönsaksgratängen jag har gjort under eftermiddagen ska svalna lite. Den var väldigt lätt att göra och receptet kommer från Arla, det var mest bara skära zuccini och paprika i skivor och sen grilla i ugnen 10 min och sen hälla på ägg blandat med mjölk och lite kryddor :) Slängde även i ganska mycket vitlök i. Ska äta det med lite kyckling som jag köpte, färdiggrillade strimlor av fileér, fryst allså, hitta den i frysdisken och blev sugen på att prova :P Bra nödmat tänker jag. Till maten blir det även fetaost, mums!
 
Så nu blire krubb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback