Kvällsaktiviteter

Hej hej alla! Har precis varit ute på en promenad/joggingrunda. Satsade på att springa varann kilometer, totalt 5 km men det blev att jag gick de första två (det va tydligen ingen markering när det hade gått en km, den första kom vid två km) och sen sprang jag de resterande tre. Är väldigt nöjd! Tyckte det gick bra men eftersom jag inte har någon klocka med mig kan jag inte ta tid så det kanske gick segt, förmodligen... :P Men men. Mina fötter blev väldigt ömma av alla gasellsteg plus att jag fick skavsår på hälen för strumpan åkte ner hela tiden :/ Måste köpa fler höga strumpor, har nästan bara låga!
 
Och imorn börjar plugget igen.. Känns ändå rättså bra. Är dock lite nervös, linjär algebra och programering. Hurra! Kommer bli svårt känner jag. Men jag är duktig på att kämpa på så jag tror att det kommer lösa sig:)
 
Ikväll ska jag kolla på en film kl. 9 på 11:an? Kommer inte ihåg  va den hette men det är en film som är i min anda kan jag lova, romantisk komedi. Så nu ska jag fixa lite kvällsfika, blir nog äpple med jordnötssmör och så en stor kopp te. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback