I onsdags

Hej, kanske ska berätta lite närmare om min kväll i onsdags?
 
Va ett "evenemang" på universitetet, även kallat Munchen Hoben. Det började vid fem men eftersom det va mycket folk som var där redan på förmiddagen tänkte jag åka dit vid tre tiden. Så vid ett åkte jag till stan för att gå på systemet för andra gången, köpte 3 x 50 cl 7,0 % cider plus en Vodkaflaska till senare tillfälle. Klämde nästan en hel cider på 10 min precis innan jag skulle åka hemifrån för jag ville inte dricka så mycket i själva kön, har på senare tid börjat tycka att det är jobbigt och pinsamt att dricka mycket. En av anledningarna till att jag inte äter på helst 4-5 h innan jag börjar dricka för då behöver jag inte dricka så mycket innan jag blir full.
 
Sen i kön drack jag de två andra ciderna, alltså drack jag nästan 1,5 l cider på drygt 2 h. Jag blev kanonfull och det slog till verkligen helt plötsligt som det kan göra ibland. Va på evenemangsområdet kanske en halvtimme och gick mest runt själv och försökte undvika folk för jag mådde så dåligt. Sen bara gick jag. Cyklade hem, inte jättesmart kanske med tanke på hur full jag var men det gick bra. Väl hemma spydde jag, sen la jag mig i sängen, sov ett tag, gick upp och spydde och så höll det på ett tag. Sen vakna jag vid halv fem och kunde inte somna om, hade förmodligen somnat vid sju kvällen innan så hade ju ändå sovit hyfsat mycket. Mådde jättedåligt och var hungrig men orkade inte klä på mig och gå ut och fixa nått att äta (bor i korridor) så klockan hann bli strax efter elva innan jag masa mig upp och åt. Kollade på teve hela dagen och mådde bättre och bättre. På kvällen mådde jag bra så då tog jag mig ut på en joggingrunda, sprang drygt 2 km och gick sen 3. Mådde stört illa efter de där 2 km joggandet så tvingades gå resten av rundan, men jag är stolt att jag överhuvudtaget kom ut någonting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback