Hiss och diss

Tågbiljetterna är bokade, nästa helg åker jag hem! Wiie. Saknar min familj. Det här året kommer bli mycket jobbigare än det förra, har mycket jobbigare kurser som jag verkligen måste lägga ner mycket tid på. Jag kommer varken hinna eller kunna festa så mycket heller. Har inga direkta kompisar att festa med eftersom en har tagit studieuppehåll och den andra festar mycket med andra kompisar eftersom hon är med i ett festeri och kan gå på många fester som jag inte kan gå på :( Så just nu känns allting sådär.
 
Eller ja, en sak känns ganska bra. Tror jag iaf. Eller det får jag se nästa vecka när jag kommer hem och kan väga mig. Men min viktnedgång, tror jag går bra. Känns som det. Känner att jag har blivit smalare, kläderna sitter mer som de ska och inte alldeles för tajt. KÄNNS SÅ JÄVLA BRA!! I kanske 10 månader har jag gått runt med mina största kläder samt mina pösigaste kläder för det var de enda kläderna jag rymdes i. Nu kan jag använa alla mina jeans igen, var så jävla länge sen så är så GLAD för det!
 
Nästa vecka hoppas jag på primärt att siffrorna på vågen visar under 60 kg, annars blir jag riktigt bitter. Bara det är under 60... Men sekundärt (och lite hemligt egentligen) vill jag att vågen ska visa < 58 kg. 57,9 - perfekt, men 58,0 - njaaa... helst inte.
 
Men jag har för mig att jag vägde kankse 61,5 när jag flyttade tillbaka hit så det kommer ha gått fyra veckor sedan jag vägde mig. Så som sagt, < 58 kg är min dröm!
 
Men nu ska jag packa träningsväskan och dra o träna, Bodycombat blir det! Va på det än gång i våras och då tyckte jag att det var kul, och väldigt jobbigt också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback