Discot igår

Var på fest igår igen, på universitetet. Var helt okej. Var på en förfest innan, blev lite jobbigt. Kände inte de som var där så där jättebra så skulle vi leka en dricklek som jag inte ville vara med på, en sån där jobbig som man måste vara snabbtänkt och påhittig på, vilket jag inte är. Kändes jobbigt och bara sitta där och glo i typ en halvtimme medan de andra lekte men jag ville verkligen inte.
 
Kände mig inte alls full igår (trots att jag hade druckit ganska mycket) så jag hade lite tråkigt, måste vara stört full för att jag ska bli avslappnad och t ex kunna prata med främlingar, vilket suger. Vissa kan ju göra det efter bara 1 glas vin, jag behöver en hel flaska, minst. Men drog hem vid halv två igår iaf, men sen när jag kom hem insåg jag att jag var rättså full iaf. När jag har varit på en förfest som jag har känt mig obekväm på gör det oftast att jag inte känner att jag är full sen senare på kvällen, av nån anledning... ?
 
Hade ju lite tråkigt igår så jag köpte faktiskt mat på discot,kycklingspett med potatissallad och sallad. Åt bara kycklingspetten och salladen så det var ju lite halvnyttigt iaf:) Kyckligen va lite nasty, det va såna där "skolmatsspett" med lite äckliga broskbitar typ men de funkade, jag va hungrig. Sedan när jag var på väg hem blev jag sjukt sugen på pasta. Alltså så sugen!! Men jag koka upp vatten och åt en Varma Koppen Kantarellsoppa och sen sov jag. Bra det!
 
Och idag mår jag faktiskt ganska. Inte så bakis. Ska nog gå ut på en promenad i spåret i skogen sen senare idag, det är skönt. Springa lite kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback