Update

Oj, ursäkta att jag har varit lite oaktiv. Kan inte påstå att det har varit för jag har hat fullt upp men har helt glömt bort det faktiskt.

Jag var ju hem hemma i drygt 1½ vecka, jätteskönt. Saknar min familj så mycket, särskilt min lillasyster, hon betyder otroligt mycket för mig. Sen jag kom tillbaka till Linköping har jag skrivit en tenta, festat, kollat på teve och promenarat typ. Det konstiga är att jag inte har ätit alls mycket,  i fredags åt jag en portion mat på hela dagen, sen på kvällen/natten hällde jag i mig fruktansvärt mycket alkohol så då fick jag in mycket kalorier via det, iofs spydde jag senare men vet inte hur mycket det var, var rättså borta om man säger så... Som tur va slog alkoholens kraft till preccis när jag hade kommit innanför dörren så jag slapp göra bort mig totalt, skönt det!!! Sen på lördagen åt jag också en portion hyfsat nyttig mat plus typ 4 godisar. Idag har jag ätt 2 ägg och 2 knäckemackor. Har inte haft nån matlust alls, men jag klagar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback