Haj haj

Hej! Är hem hemma nu, skönt:) Åker dock tillbaka imorn. Vägde mig igår morses, 66.4 visade vågen. Lite besviken, drygt 2 kg ned sen senast. Men vägde mig idag igen, 65.9. Bättre! O jag har blivit lite smalare upptill och armarna har blivit mer muskliga under dessa två veckor jag har tränat så jag är faktiskt nöjd, trots vågen visade mer än jag ville.

Idag är det Valborg, men jag orkar inte vara ute och festa. Blev lite avskräckt senaste gången jag festade... Var väl tre veckor sen tror jag. Men fick i mig så sjukt mkt alkohol att jag blev rädd för mig själv... Så det blir till att sitta hemma med föräldrarna eftersom min syster skulle träffa en kompis. Kuuuuul... Hoppas ni får en roligare valborg än vad jag får!

Kommentarer
Postat av: Marinesummer

sv: nej det hade jag inte... haha! Det hela sket sig totalt för mina vänner blev alldele, alldeles för fulla... blä. Men själva saken att jag gick emot alla mina "måsten" var ju bra :)

2012-05-01 @ 21:55:58
URL: http://http://marinesummer.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback