.

Tja tja! En vecka har gått sen jag sist skrev, och jag måste säga att jag tycker att jag sköter maten förvänansvärt bra! Tränar gör jag också. Ska åka hem över valborgshelgen, då ska jag väga mig.Hoppas på att väga max 65 kg, det skulle innebära att jag har gått ner 3-4 kg på två veckor. Det tycker jag att jag borde ha gjort, men man vet aldrig. Ska bli skönt och komma hem igen hur som helst, är dock lite orolig för att jag kommer käka massa godis och socker och annat så att jag är fast i sockret sedan när jag kommer tillbaka. Men får försöka tygla mig.

Nu ska jag göra iordning lite käk, duscha och sedan krypa ned i sängen och äta det jag gör i ordning, läsa lite och sen sova!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, vill inte lägga mig i men jag reagerar ändå eftersom 3-4 kilo på två veckor låter väldigt mycket. Iallafall om du satsar på en långsiktig och sund nedgång. Och bilderna som finns på dig pekar ju inte på att du behöver tappa så mycket i vikt. =)

2012-05-02 @ 10:25:02
URL: http://semmla.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback